Jep, Joensuun agikisojen jälkeen minä taas muistin, että MIKSI en ole agiliidellyt tuon sheltinretaleen kanssa reiluun vuoteen! =oDD Siksi, että mun vatsa ei kestä sitä! Ja se taas johtuu siitä, että se tai siis vatsalihakset - juu, mulla on ne! - menee kipeäksi, kun radalla joutuu nauramaan niin paljon. Ja juu, lisäksi rataa on vaikea mennä, kun saa nauraa vedet silmissä! =oDD

Sipsi siis viipotti radalla vauhdilla ja jotenkin minusta tuntuu, että 100 %:sti eri suuntaan kuin minä. Ja sitten, kun saan sheltin haltuun sieltä jostain, alkaa se pomppia minun ympärillä kuin kumipallo *poing, poing, poing* ja en saa sitä menemään enää neljällä jalalla eteenpäin haluamaani suuntaan. Ja loppupelissä molemmat radat hyllyttyi sitten siihen, että Sipsi hyppäsi yhden hypyn väärään suuntaan... Kas, kun se nyt oli vaan päättänyt, että este mennään niin päin ja... *poing poing poing*