Johan tässä meinasi vallan vieroitusoireet iskeä, kun peräti kahdet agitreenit jäi meiltä väliin! =oP Armas kulkupelimme eli Das Auto Cärry seisoi pari päivää kirjaimellisesti valohoidossa merkkikorjaamolla. Olin nimittäin sunnuntaina lähdössä hallille treeneihin ja päästyäni reilut 100 metriä pihasta, alkoi kojetaulussa vilkkua STOP STOP ja hirmuinen piipitys: öljynpaineet kadoksissa! Ei muuta kuin auto sammuksiin, uusi yritys ja piipitys jatkui. Riskillä peruuttaen takaisin pihaan ja arkiaamua odottamaan. Hinauspalvelun kyydillä Cärry korjaamolle, joka hukkui pakkasten vioittamiin (?) huollettaviin ja pari päivää siinä sitten meni. Lopputuloksena vikaa ei löytynyt eli ilmeisesti pakkasen aiheuttama näyttövika tms. Varuiksi kuitenkin öljyjen, suodattimen ja anturin vaihto ja ei kun kovaa ajua vain. Melkein 300 euroa tuohon olisi loppupelissä huvennut, jos olisi pitänyt omasta pussista rahat kaivella... ;oP

Mutta keskiviikkoillan treeneihin sentään päästiin, kun Cärry viimeinkin kotiutui. Qiiralla oli mukavasti virtaa tassuissa ja matalilla hypyillä jatkettiin. Alla tutusti kuva treenipätkästä, joka taisi jälleen olla Salmen käsialaa.

Tämä oli huisin kiva! Alussa otin Qiiran vastaan ja sylistä putkelle, jonka oikea pää löytyi hienosti. Hypyltä kolme valssilla vastaan ja A:lle. Nyt oli koko ajan niin kiire, että ei millään meinannut malttaa syödä lätkällä olleita nameja, mutusteltiin ne kuitenkin rauhassa ennenkuin jatkettiin. Lähettämällä hypyt ja taas valssilla vastaan hypyltä seitsemän, josta pujoon hienosti. Hyvin malttoi pujotella loppuun, kun saatoin menoa. Pujolta taas suoraa huruuttelua hypyille ja käännös hypyltä 11 putkeen hyvin tiukaksi tosi ennakoivalla valssilla eli menin ihan selkä edellä hypyn. Silti hyppäsi epäröimättä. Hypylle 13 takaaleikkaus ja sitten oli meidän vaikein kohta eli putken 14 oikea pää ei meinannut millään löytyä. Jouduin loppupelissä saattamaan melko pitkälle ja sitten tuli vähän kiiru ohjata seuraava putki ja kääntyi vielä kokoajan väärään suuntaan putkella. Samoin putken 12 jälkeen pyörähti väärään suuntaan, vaikka kuinka koetin pitää ääntä mennessäni. Noi on hankalia! Ei niistä virhettä tule, mutta aikaa kuluu turhaan kieppumiseen. ;o)

Toinenkin pätkä oli kiva. Ensin otin alun niin, että hypylle kaksi sylkkärillä ja siitä persjätöllä kolmoselle. Jotenkin oli kamalan kankean tuntuinen ja kurvaili kamalasti kakkosen jälkeen. Ei tuossa oikein osannut lähteä minun mukaan, kun ilmeisesti oma liikkumiseni oli suuntautunut ihan väärin. Vaihdoin ohjauksen niin, että heitinkin kakkoselle ulkokautta ja heti kierrosta hypyn jälkeen ihan nenusta kiinni siivekkeen ympäri ja kohti kolmosta. Näin saatiin kurvi tooosi pieneksi ja napakaksi. Tässä taas putken oikea pää löytyi hyvin. Puomin kontakti oli huono eli ei millään meinaa mennä alas, vaan tulee heti ennakoiden sivuun, jos jään yhtään taakse. Piti siis mennä kontaktin ohi ja sitten lähetys pussiin - joka oli taas ihan kökkö - liikkuen itse ulkokautta, sillä muuten suihki putken lähempään päähän.

Kokonaisuudessaan oikein kivaa menoa ja vauhtia piisasi! :o) Sen huomasi, että pussia on edelleen treenattava lisää. Jotenkin pitää saada siitä kiva este, nyt se ei sitä ole. *plaah* Viikonloppuna jatketaan taas agin merkeissä!